Poszukujemy ambitnej osoby z wysoką kulturą osobistą posiadającej chęć rozwoju i samorealizacji oraz zaangażowanej w realizację planowanych zadań, na stanowisko:
Specjalista ds. marketingu (usługi audytorskie)
Realizujemy audyty zewnętrzne w zakresie działalności Firm, audyty projektów dofinansowanych z UE oraz (specjalistyczne) audyty związane z wykrywaniem defraudacji w Firmach i Organizacjach (sektor publicznych). Posiadamy niszową, specjalistyczną wiedzę i umiejętności w zakresie realizacji audytów defraudacyjnych. Realizujemy również usługi doradcze związane z rozwojem biznesu (w tym jego finansowania) oraz zabezpieczania biznesu przed stratami (wdrażanie polityk antyfrudowych i przeciwdziałanie defraudacjom). Przykładowe referencje publikujemy na naszej stronie www.
Obowiązki
- współudział w budowaniu strategii marketingowej w Internecie oraz jej realizowanie
- planowanie i realizacja kampanii internetowych
- wsparcie w procesach kształtowania skutecznej komunikacji z Klientami w ramach prowadzanych projektów SEM/SEM (oraz reklamy kontekstowej i ewentualnie PPC)
- opracowywanie i aktualizacja treści (w tym na stronę opartą na WordPress)
- kontakt z potencjalnymi Klientami, wstępne ofertowanie usług
- opracowanie i skuteczne, profesjonalne prowadzenie profili społecznościowych
- opracowywanie ankiet oraz przeprowadzanie badań rynkowych (m.in. z wykorzystaniem narzędzi własnych narzędzi oraz social media)
- stała analiza skuteczności realizowanych zadań i cykliczne raportowanie wyników
- udział w prezentacjach dla Klientów
Obowiązki opcjonalne (w przypadku Kandydata posiadającego przedmiotowe umiejętności)
- tworzenie i wdrażanie w strategii SEM/SEO, PPC Advertising,
- udział w audytach (z wykorzystaniem wiedzy SQL)
Wymagania (lub mile widziane):
- Doświadczenie w opracowaniu analiz dot. potencjału rynku (konkurencji, zapotrzebowania rynku, pozycjonowania produktu/usługi).
- Wiedza z zakresu Social Media Marketing oraz znajomość sytemu Facebook Ads
- Znajomość WordPress
- umiejętność i łatwość pisania tekstów merytorycznych i reklamowych („lekkie pióro”)
- Bardzo dobra organizacja pracy (wysoki poziom samodyscypliny)
- min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym realizowaniu projektów z zakresu marketingu i public relations
Dodatkowe (uzupełniające) wymagania (będące dodatkowym atutem):
- wiedza i doświadczenie z zakresu SEM/SEO, PPC Advertising
- bardzo dobra znajomość: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends i innych (m.in. WEBPOZYCJA, Semstorm)
- znajomość SQL (i/lub innych baz danych)
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- dodatkowo: znajomość podstawowych zagadnień związanych z wprowadzaniem nowych procesów kontrolnych w działalności firmy,
- umiejętność pracy pod presją czasu – koncentracja na wynikach i efektach pracy.
Oferujemy:
- umowę o pracę z ustaloną pensją podstawową oraz precyzyjnie ustalonymi premiami związanymi z efektami pracy.
- zatrudnienie na czas próbny 3 miesiące, następnie na czas określony (maksymalnie do 12 miesięcy) po którym umowa na czas nieokreślony,
- możliwość elastycznego czasu pracy, włączając w to również pracę zdalną.
- możliwość udziału w audytach zewnętrznych (projektów UE, działalności statutowej)
- udział w szkoleniach wewnętrznych, a po okresie próbnym w szkoleniach zewnętrznych
Aplikacje należy przesyłać na adres kadry (at) kancelaria-experio.pl z kodem EXP/MA/19/01/99 w tytule wiadomości.
Warunkiem koniecznym do złożenia aplikacji jest oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie innych danych osobowych niż wynikające z Kodeksu Pracy i odrębnych ustaw na potrzeby procesu rekrutacyjnego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych biometrycznych na potrzeby procesu rekrutacyjnego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”
Administratorem danych jest Kancelaria Audytorska EXPERIO z siedzibą przy ulicy Wilczej 39, 43-300 Bielsko-Biała. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.