Audyt na najwyższym poziomie

Etyka, uczciwość i profesjonalizm to nasze priorytety

Telefon

+48 33 487-69-37

Poszukujemy ambitnej osoby z wysoką kulturą osobistą posiadającej chęć rozwoju i samorealizacji oraz zaangażowanej w realizację planowanych zadań, na stanowisko:

Specjalista ds. marketingu (usługi audytorskie)

Realizujemy audyty zewnętrzne w zakresie działalności Firm, audyty projektów dofinansowanych z UE oraz (specjalistyczne) audyty związane z wykrywaniem defraudacji w Firmach i Organizacjach (sektor publicznych). Posiadamy niszową, specjalistyczną wiedzę i umiejętności w zakresie realizacji audytów defraudacyjnych. Realizujemy również usługi doradcze związane z rozwojem biznesu (w tym jego finansowania) oraz zabezpieczania biznesu przed stratami (wdrażanie polityk antyfrudowych i przeciwdziałanie defraudacjom). Przykładowe referencje publikujemy na naszej stronie www. 

Obowiązki

  1. współudział w budowaniu strategii marketingowej w Internecie oraz jej realizowanie
  2. planowanie i realizacja kampanii internetowych
  3. wsparcie w procesach kształtowania skutecznej komunikacji z Klientami w ramach prowadzanych projektów SEM/SEM (oraz reklamy kontekstowej i ewentualnie PPC)
  4. opracowywanie i aktualizacja treści (w tym na stronę opartą na WordPress)
  5. kontakt z potencjalnymi Klientami, wstępne ofertowanie usług
  6. opracowanie i skuteczne, profesjonalne prowadzenie profili społecznościowych
  7. opracowywanie ankiet oraz przeprowadzanie badań rynkowych (m.in. z wykorzystaniem narzędzi własnych narzędzi oraz social media)
  8. stała analiza skuteczności realizowanych zadań i cykliczne raportowanie wyników
  9. udział w prezentacjach dla Klientów

Obowiązki opcjonalne (w przypadku Kandydata posiadającego przedmiotowe umiejętności)

  1. tworzenie i wdrażanie w strategii SEM/SEO, PPC Advertising,
  2. udział w audytach (z wykorzystaniem wiedzy SQL)

Wymagania (lub mile widziane):

  1. Doświadczenie w opracowaniu analiz dot. potencjału rynku (konkurencji, zapotrzebowania rynku, pozycjonowania produktu/usługi).
  2. Wiedza z zakresu Social Media Marketing oraz znajomość sytemu Facebook Ads
  3. Znajomość WordPress
  4. umiejętność i łatwość pisania tekstów merytorycznych i reklamowych („lekkie pióro”)
  5. Bardzo dobra organizacja pracy (wysoki poziom samodyscypliny)
  6. min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym realizowaniu projektów z zakresu marketingu i public relations

Dodatkowe (uzupełniające) wymagania (będące dodatkowym atutem):

  1. wiedza i doświadczenie z zakresu SEM/SEO, PPC Advertising
  2. bardzo dobra znajomość: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console,  Google Trends i innych (m.in. WEBPOZYCJA, Semstorm)
  3. znajomość SQL (i/lub innych baz danych)
  4. znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  5. dodatkowo: znajomość podstawowych zagadnień związanych z wprowadzaniem nowych procesów kontrolnych w działalności firmy,
  6. umiejętność pracy pod presją czasu – koncentracja na wynikach i efektach pracy. 

Oferujemy:

  1. umowę o pracę z ustaloną pensją podstawową oraz precyzyjnie ustalonymi premiami związanymi z efektami pracy. 
  2. zatrudnienie na czas próbny 3 miesiące, następnie na czas określony (maksymalnie do 12 miesięcy) po którym umowa na czas nieokreślony, 
  3. możliwość elastycznego czasu pracy, włączając w to również pracę zdalną.
  4. możliwość udziału w audytach zewnętrznych (projektów UE, działalności statutowej)
  5. udział w szkoleniach wewnętrznych, a po okresie próbnym w szkoleniach zewnętrznych 

Aplikacje należy przesyłać na adres kadry (at) kancelaria-experio.pl z kodem EXP/MA/19/01/99 w tytule wiadomości. 

Warunkiem koniecznym do złożenia aplikacji jest oświadczenia:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie innych danych osobowych niż wynikające z Kodeksu Pracy i odrębnych ustaw na potrzeby procesu rekrutacyjnego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych biometrycznych na potrzeby procesu rekrutacyjnego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Administratorem danych jest Kancelaria Audytorska EXPERIO z siedzibą przy ulicy Wilczej 39, 43-300 Bielsko-Biała. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.