Bielsko-Biała, 12.01.2018r.
INSTRUKCJA ZGŁASZANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI usług świadczonych przez Kancelarię EXPERIO
Klienci Kancelarii EXPERIO upoważnieni są i mają do tego prawo aby zgłosić reklamację w ciągu 14 dni od zakończenia realizacji usługi.
Reklamacje dotyczące świadczonych przez Kancelarię EXPERIO usług mogą być zgłaszane w formie pisemnej za pośrednictwem poczty listem poleconym, osobiście na adres Kancelarii lub pocztą elektroniczną:
- biuro „@” kancelaria-experio (kropka) pl – wszelkie reklamacje dotyczące świadczonych przez Kancelarię usług,
- bur „at” kancelaria-experio (kropka) pl – reklamacje dotyczące usług świadczonych w ramach BUR (usług rozwojowych)
Oceny zasadności reklamacji dokonuje właściciel Kancelarii po sprawdzeniu realizacji usługi zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami obowiązującymi w Kancelarii oraz rozmowie z trenerem/pracownikiem (współ-)realizującym usługę, której reklamacja dotyczy. W przypadku uznania reklamacji przewiduje się następujące formy rekompensaty:
- dodatkowe indywidualne konsultacje tematyczne dla uczestników/Firmy – w zakresie uzgodnionym z reklamującym,
- rekompensatę finansową w postaci zwrotu części lub całości kosztów usługi – na podstawie uzgodnień z reklamującym.
Klienci zainteresowani skorzystaniem z usług Kancelarii świadczonych w ramach BUR, zgłaszając się na taką usługę, jednocześnie (poprzez zgłoszenie na usługę) potwierdzają zapoznanie się i akceptację niniejszych regulacji.
Każda reklamacja podlega rejestracji w księdze reklamacji (a w przypadku usług świadczonych w ramach BUR – rejestr kontroli wewnętrznej) i służy do oceny działania firmy dokonywanej corocznie przez właściciela Kancelarii.
(-) Krzysztof Klimczak